Workshop ABC Learning Design (herontwerp je onderwijs)

Voor iedere docent

In deze workshop werk je aan een (her)ontwerp van je cursus en krijg je concrete suggesties voor de inzet van online tools die bij jouw wensen en ontwerp passen. Hierdoor krijg je inzicht in de mogelijkheden om activerende werkvormen in te zetten binnen jouw onderwijs. Je hebt alleen een vak nodig dat je wilt (her)ontwerpen. De training is het meest waardevol als je het doorloopt met je programmateam. Het is ook mogelijk om een student mee te nemen die het vak ooit gevolgd heeft, of nog gaat volgen. Zo kan je ook inzichten opdoen vanuit studentperspectief. Het materiaal dat wordt gebruikt bij deze training is zowel in het Nederlands als in het Engels beschikbaar.

Handig om te weten

Voor wie? Alle docenten die een vak willen (her)ontwerpen.
Voorkennis Geen specifieke voorkennis vereist.
Gevraagde tijdsinvestering Drie uur
Begeleider(s) Eva Breedveld, Jolanda Broex & Yolande Spoelder
Data  Op aanvraag, de data stemmen we samen af.
Locatie Online / Op campus / Verdere informatie volgt na inschrijving.
Aanmelden Meld je direct aan

ABC Storyboard

In de ABC workshop maken we gebruik van een storyboard. Wil je na afloop zelf met deze onderwijsontwerp methode aan de slag? Download dan het onderstaande bestand.

Download ABC Learning Storyboard (NL)

Download ABC Learning Storyboard (EN)