TLC-Centraal
ACTAAcademisch Centrum Tandheelkunde Amsterdam
EBEconomie & Bedrijfskunde
FdGFaculteit der Geneeskunde
FdRFaculteit der Rechtsgeleerdheid
FGwFaculteit der Geesteswetenschappen
FMGFaculteit der Maatschapij- en Gedragswetenschappen
FNWIFaculteit der Natuurwetenschappen, Wiskunde en Informatica
TLC-Centraal
ACTAAcademisch Centrum Tandheelkunde Amsterdam
EBEconomie & Bedrijfskunde
FdGFaculteit der Geneeskunde
FdRFaculteit der Rechtsgeleerdheid
FGwFaculteit der Geesteswetenschappen
FMGFaculteit der Maatschapij- en Gedragswetenschappen
FNWIFaculteit der Natuurwetenschappen, Wiskunde en Informatica
Er zijn verschillende manieren om studenten te betrekken verkennen door je te richten op de vier onderling verbonden dimensies. Zo kun je strategieën toepassen die het beste passen bij jouw onderwijspraktijk.
Studenten kunnen heel uiteenlopende ervaringen hebben met hun mate van betrokkenheid bij dezelfde cursus. Sommige studenten hebben mogelijk meer ondersteuning nodig dan anderen. Calonge en collega’s (2024) benadrukken dat sommige studenten bepaalde barrières kunnen ervaren die hen ervan weerhouden actieve leerlingen te zijn. Investeren in inclusiviteit, meertaligheid en multiculturaliteit kan helpen om al je studenten te betrekken.
Websites