TLC Conferentie 2023

TLC Conferentie Toetsing in actie: De kracht van evaluatie gebruiken

Donderdag 30 maart organiseerde TLC EB een conferentie over Toetsing in actie: De kracht van evaluatie gebruiken. Samen met 50+ docenten en collega’s luisterden we naar Sharon Klinkenberg als keynote speaker en gingen we hierna door naar de workshop rondes over ChatGPT, Toetsing met Active Learning en hoe FeedbackFruits met toetsing kan helpen. De slides van deze workshops zijn hieronder te vinden.

Als je de conferentie hebt bijgewoond en de evaluatie nog niet hebt ingevuld, vragen wij je vriendelijk dat hier te doen. We zouden graag zoveel mogelijk feedback krijgen om onze evenementen voortdurend te verbeteren.

Impressie TLC Conferentie 2023

Keynote: "Why assessment drives learning?" door Sharon Klinkenberg
Workshop: "Toetsing Heroverwegen: Alternatieve Ideeën over het Toetsen van Studenten in een Active Learning Omgeving" door Philipp von Samson-Himmelstjerna en Giorgia Romagnoli
Workshop: "De Technologie achter ChatGPT: Mogelijkheden, Beperkingen en Uitdagingen voor Onderwijs" door Jelke Bloem