TLC-Centraal
ACTAAcademisch Centrum Tandheelkunde Amsterdam
EBEconomie & Bedrijfskunde
FdGFaculteit der Geneeskunde
FdRFaculteit der Rechtsgeleerdheid
FGwFaculteit der Geesteswetenschappen
FMGFaculteit der Maatschapij- en Gedragswetenschappen
FNWIFaculteit der Natuurwetenschappen, Wiskunde en Informatica
TLC-Centraal
ACTAAcademisch Centrum Tandheelkunde Amsterdam
EBEconomie & Bedrijfskunde
FdGFaculteit der Geneeskunde
FdRFaculteit der Rechtsgeleerdheid
FGwFaculteit der Geesteswetenschappen
FMGFaculteit der Maatschapij- en Gedragswetenschappen
FNWIFaculteit der Natuurwetenschappen, Wiskunde en Informatica
Gedurende een periode van drie jaar richten Principal Educators (PE’s) zich één dag per week op activiteiten binnen een gekozen profiel. Naast het werken aan het project, delen Principal Educators hun expertise met andere professionals. Alle Principal Educators maken onderdeel uit van het PE-onderwijsnetwerk dat door het Teaching & Learning Centre is opgezet.
Heb je een vraag voor het PE-onderwijsnetwerk?
Jeanine Suurmond publiceerde in het najaar van 2024 een toolbox vol waardevolle tips, voor docenten in het medisch onderwijs, op het gebied van maatschappelijke verantwoordelijkheid.
Bij vragen kun je contact opnemen met Jeanine Suurmond via haar nieuwe e-mailadres bij Radboudumc of met de werkgroep Diversiteit & Inclusie van het Teaching & Learning Centre van de Faculteit der Geneeskunde. Stuur je vraag dan naar tlc@amsterdamumc.nl.
In de videoserie Bits of Innovation: het verhaal achter de Grassrootsbeurs zijn 3 UvA-docenten gevolgd die hun onderwijs willen verbeteren met een UvA TLC Grassrootsbeurs. In deze driedelige interviewserie kijken we mee bij deze beurshouders tijdens de volledige uitwerking van hun ideeën. Eén van de geïnterviewde docenten is Jeanine Suurmond.
Bekijk hier deel 1 én 2 van de serie:
“Onderwijs is een van de beste manieren om impact te hebben! Als onderzoeker is het ook een goede manier om uit je ‘onderzoeksbubbel’ te komen, bijvoorbeeld door tijd te krijgen om belangrijke thema’s uit onderzoek een plek te geven in onderwijs.”

