TLC-Centraal
ACTAAcademisch Centrum Tandheelkunde Amsterdam
EBEconomie & Bedrijfskunde
FdGFaculteit der Geneeskunde
FdRFaculteit der Rechtsgeleerdheid
FGwFaculteit der Geesteswetenschappen
FMGFaculteit der Maatschapij- en Gedragswetenschappen
FNWIFaculteit der Natuurwetenschappen, Wiskunde en Informatica
TLC-Centraal
ACTAAcademisch Centrum Tandheelkunde Amsterdam
EBEconomie & Bedrijfskunde
FdGFaculteit der Geneeskunde
FdRFaculteit der Rechtsgeleerdheid
FGwFaculteit der Geesteswetenschappen
FMGFaculteit der Maatschapij- en Gedragswetenschappen
FNWIFaculteit der Natuurwetenschappen, Wiskunde en Informatica
Bekijk een impressie van Canvas SpeedGrader
1Jönsson, A., & Panadero, E. (2017). The use and design of rubrics to support assessment for learning. In Scaling up assessment for learning in higher education (pp. 99-111). Springer, Singapore.
2Ragupathi, K., & Lee, A. (2020). Beyond fairness and consistency in grading: The Role of Rubrics in Higher Education. In Diversity and inclusion in global higher education (pp. 73-95). Palgrave Macmillan, Singapore.

