Zelfstandigheidsniveaus in de Master Epicurus

De masterstudent Epicurus kan worden beoordeeld op 7 verschillende zelfstandigheidsniveaus. Van enkel observeren tot volledig zelfstandig beroepsactiviteiten (BA) uitvoeren. Binnen het portfolio kunnen die verschillende niveaus verwarring oproepen. Wanneer een supervisor bijvoorbeeld aanwezig is bij een BA, betekent dat niet automatisch dat een student de BA ook samen met de supervisor uitvoert. Daarom is er een uitklapbaar visitekaartje ontwikkeld, dat je bij je toegangspas van Amsterdam UMC-locatie AMC kunt steken.

Als begeleider kun je even ‘spieken’ op welk niveau je de student voor je kunt indelen en wat je in het beoordelingsformulier kunt aangeven. Je kunt het kaartje zelf printen via de link hieronder. Er zijn ook gedrukte versies in omloop.

Download het kaartje hier.