UvA Onderwijsdag 2024: Verbondenheid in onderwijs

Over verbondenheid in academische transities zoals de invloeden van hybrid learning, AI en international classroom

De UvA Onderwijsdag vindt dit jaar plaats op 22 oktober 2024 en staat in het teken van ‘Verbondenheid in onderwijs’. Neem dit jaar deel en kom van alles te weten over dit thema, met Dr. Toni Pape als jouw dagvoorzitter. Denk bij het thema aan verbondenheid in academische transities zoals de invloeden van hybrid learning, AI en international classroom. Hoe blijven we verbonden met elkaar, met je collega’s, je studenten en met jezelf? Zet 22 oktober alvast in je agenda en neem de aankomende onderwijsdag deel aan inspirerende keynotes en workshops.

Datum 22 oktober 2024
Tijd 12.00 tot 17.00 uur
Locatie Amsterdam (exacte locatie volgt)
Dagvoorzitter Dr. Toni Pape

Geef jij straks een workshop op de UvA Onderwijsdag?

Om de dag tot een succes te maken, zoeken we collega’s die op de UvA Onderwijsdag 2024 een verbindende workshop willen organiseren. Ben je geprikkeld door het thema Verbondenheid in onderwijs gerelateerd aan academische transities? En heb je een idee voor het invullen en organiseren van een workshop die hierbij aansluit? Laat ons uiterlijk 26 april weten waar je aan denkt via dit formulier. Creatieve ideeën en ‘out of the box’ werkvormen zijn van harte welkom! Een workshop mag maar liefst 90 minuten duren.

Geïnteresseerd in het geven van een workshop? Meld je aan!

Viering van het onderwijs

De UvA Onderwijsdag 2024 vindt plaats op dinsdag 22 oktober op een inspirerende locatie in Amsterdam (exacte locatie volgt). De onderwijsdag is een viering van het onderwijs waaraan UvA-docenten en andere collega’s uit alle faculteiten kunnen deelnemen. We focussen ons die dag samen op het belang van docenten en hun onderwijs en de huidige trends binnen de UvA. Het thema Verbondenheid in onderwijs staat de aankomende dag centraal.

Programma en aanmelding voor UvA Onderwijsdag 2024

De UvA Onderwijsdag vindt dit jaar plaats van 12.00 tot 17.00 uur. Het programma, de keynote-sprekers en de onderwerpen van de workshops worden voor de zomer bekendgemaakt. Kies houd me op de hoogte hieronder als je op de hoogte wilt blijven van deze dag. Zodra er meer bekend is, ontvang je hiervan bericht. Je kunt je hier online aanmelden voor de UvA Onderwijsdag 2024 vanaf september 2024.

Houd me op de hoogte

Meer over UvA Onderwijsdag in het algemeen

Dagvoorzitter UvA Onderwijsdag 2024

Over de dagvoorzitter

Dr. Toni Pape is de dagvoorzitter van de UvA Onderwijsdag 2024. Hij werkt als onderzoeker en docent Mediastudies aan de Universiteit van Amsterdam. Zijn onderzoek richt zich op de esthetiek van hedendaagse televisie en videogames. Toni doceert voornamelijk aan de Bacheloropleiding ‘Media en Cultuur’ en de Masteropleiding ‘Televisie en Crossmediale Cultuur’. Hij heeft ook cursussen gegeven voor het Nederlands Instituut voor Cultuuranalyse. In 2019 ontving zijn cursus ‘Introduction to Video Game Studies’ de Humanities Faculty’s Teaching Award. In zijn cursussen brengt Toni studenten graag samen door middel van blended learning, peer reviewing en workshops om onderzoek te creëren.

Meer over Dr. Toni Pape (UvA-profiel)

De UvA Onderwijsdag wordt georganiseerd door TLC-Centraal in samenwerking met het TLC-Netwerk.