Aanmelden BKO | EB en FMG

Let op!

Dit BKO-programma wordt aangeboden aan docenten van de Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen (FMG) en Economie en Bedrijfskunde (EB) aan de UvA. De overige faculteiten van de UvA hebben een eigen traject.

Hoe meld je je aan?

• Wil je het BKO-programma volgen, neem dan contact op met jouw leidinggevende. Toestemming van jouw leidinggevende is namelijk nodig om het programma te volgen.
  • Geef vervolgens minimaal twee maanden voor aanvang van het programma bij de BKO-coördinator van jouw faculteit/ domein/ afdeling (zie contactgegevens hieronder) jouw interesse om het programma te volgen aan. De BKO-coördinator meldt jou aan.

Intakegesprek

Wij vinden het belangrijk dat je goed voorbereid aan het programma begint. Daarom is er uiterlijk één maand voor het begin van het BKO-programma een intakegesprek met een van de opleiders. In dit gesprek staan we stil bij jouw onderwijssituatie en leerdoelen. Er is aandacht voor jouw verwachtingen ten aanzien van het programma. Natuurlijk is er ook ruimte voor vragen en opmerkingen.

Gedurende het intakegesprek stel je in samenwerking vast of je een BKO-programma gaat volgen. Als het BKO-programma niet passend is, kijken we verder naar welke professionalisering past in jouw onderwijssituatie.

BKO-coördinator van EB

Hanna ten Harmsen van der Beek
Contact Hanna

BKO EB

Start Semester 1 ’23/’24 – Engelstalig

Intakegesprekken vinden plaats vanaf juni 2023.

De sessies vinden plaats op vrijdagen van 09.00-12.00 uur. Data zijn op 6 oktober, 3 november, 17 november, 15 december, 12 januari, 2 februari, 1 maart, 15 maart, 5 april, 19 april, 17 mei en 31 mei (met 7 juni als reservedatum).

Heb je een vraag of opmerking over het BKO-programma? Neem contact met TLC op.

Contact TLC