Overzicht hybride ruimtes & middelen

online onderwijs
hybride onderwijs

In alle zalen van FGw (hoor- en werkcollegezalen) is een webcam van goede kwaliteit (BRIO) op een statief aanwezig . Hiermee kun je laagdrempelig synchroon hybride onderwijs verzorgen. Wil je meer lezen over het gebruik van een webcam (BRIO)? Bekijk dan de pagina Audio en Video op de A-Z lijst. In iedere ruimte hangt ook een technische en didactische handleiding met tips.

Wil je weten welke hybride middelen er nog meer beschikbaar zijn binnen welke onderwijszalen? Bekijk dan onderstaand overzicht, uitgesplitst naar hoor- en werkcollegezalen.

Ga direct naar:
Hoorcollegezalen
Werkcollegezalen
Los aan te vragen – 360° camera ‘Owl’

Hoorcollegezalen

Soort zaal Realtime streamen? Opnemen? Interactie studenten locatie-online? Studenten op locatie zicht- en hoorbaar? Ondersteuning? Zalen Aanvraagproces
Standaard hc-zalen Ja, via webcam. Ja, via webcam. Nee Nee Nee Alle zalen. Niet nodig.
Hc-zalen met webcollege-voorziening Ja, via webcam. Ja, via webcollegedienst of webcam. Nee Nee Monitoring op afstand door webcollegedienst. OMHP C0.17, D0.08, D0.09,  D1.08, D1.09

PCH  1.04

Via dit webformulier,
min. 5 dagen van tevoren.
Hc-zalen met mobiele webcollegeset
(extra kosten)
Ja, via webcam. Ja, via webcollegedienst of webcam. Nee Nee Ja, cameraman. Alle zalen. Via dit webformulier, min. 5 dagen van tevoren.
Hybrid Learning Theatre Ja Ja (studenten kunnen buiten beeld zitten). Ja Ja Ja REC B 1.03 Via eigen OPC.

Werkcollegezalen

Standaard wc-zalen Ja, via webcam. Ja, via webcam. Nee Nee Nee Alle zalen. Niet nodig.
Wc-zalen met extra hybride uitrusting Ja Ja Ja Ja (student kan buiten beeld zitten). Nee BG1 0.04 & 0.13
BG2 0.02, 0.08, 0.12
Bushuis F2.11B, F2.11C
PCHH 1.04
OMHP A0.08, A0.09
Via eigen OPC.

Los aan te vragen – 360° camera & microfoon ‘Owl’

360° camera + microfoon ‘Owl’ Ja (student kan niet buiten beeld zitten). Ja, via Zoom/Teams. Ja, tot ca. 6 personen op locatie. Ja (student kan niet buiten beeld zitten). Nee Beschikbaar voor alle zalen. Via dit formulier.