Hybrid Learning Theatre M3.02

Welkom op de pagina van het Hybride Learning Theatre M3.02. Op deze pagina vind je informatie over het boeken van de studio, eventuele kosten, AV apparatuur en contactgegevens.

HLT M3.02

Achtergrondinformatie HLT M3.02

Het Hybrid Learning Theatre (HLT) in REC M3.02 is een onderwijsruimte waar hybride onderwijs op audiovisueel hoog niveau gegeven kan worden. Sinds het begin van de pandemie in 2020 is het doel van de studio om middels het verbeteren van audiovisuele aspecten bij colleges (zichtbaarheid en hoorbaarheid van alle deelnemers) de kwaliteit van het online en hybride onderwijs te verbeteren. Docenten kunnen er interacteren met zowel een fysiek aanwezig publiek als met een groter online publiek waarbij de verschillende deelnemers elkaar goed kunnen zien en verstaan. Door de interactie duidelijk in beeld te brengen zorgt de audiovisuele setup in HLT M3.02 voor optimale mogelijkheden tot participatie tijdens het hybride onderwijs.

Huidige situatie
Sinds voorjaar 2022 is onderwijs op de campus weer mogelijk en wordt het HLT ingezet voor events en colleges waarbij een hybride setup wenselijk is. Voorbeelden hiervan zijn:

• Hoorcolleges en feedbackcolleges waarbij elke student (online en fysiek aanwezig) goed zichtbaar en verstaanbaar kan zijn
  • Workshops, colleges en conferenties waarbij publiek en/of gastsprekers (internationaal) online deelnemen
  • Studieprogramma’s die specifiek op flexibele en hybride leermogelijkheden gericht zijn, bijvoorbeeld deeltijdprogramma’s

De Studio:

Stoelen 34 stoelen met ingebouwde stopcontacten
Camera’s 6 HD camera’s
Geluid Plafondmicrofoons voor sprekers en deelnemers in de zaal
(dragen van een microfoon is niet nodig)
Schermen 4 presentatieschermen
Beschikbaarheid Elke werkdag tussen 9:00 – 22:00 (vrijdag tot 20.00)

Technische ondersteuning

Bij een boeking van het Hybrid Learning Theatre of M3.02 zit technische ondersteuning inbegrepen. Het HLT team zorgt voor de camera’s, microfoons en Zoom, tevens zodat de docent zich kan richten op het onderwijs.

Als u in contact wilt komen met het technische team van M3.02 voor bijvoorbeeld praktische vragen kunt u een mail sturen naar hybridlearningtheatre-eb@uva.nl

De boekingen worden in twee categorieën onderverdeeld:

• Colleges en bijeenkomsten die gerelateerd zijn aan het reguliere onderwijsprogramma van de Faculteit Economie en Bedrijfskunde vinden kosteloos plaats in HLT M3.02
  • Voor overige evenementen geldt het uurtarief van €205. Bij dit uurtarief is technische ondersteuning inbegrepen.

Indien u er niet zeker van bent in welke categorie uw aanvraag valt kunt u een e-mail sturen naar: hybridlearningtheatre-eb@uva.nl

Opnames

Het is mogelijk om uw presentatie of event in verschillende formaten op te laten nemen. Eventuele bewerking van de opname is in overleg met het technische team ook mogelijk (zie mail onderaan voor contact).

Boekingen

Bent u geaffilieerd met een Bachelor of Master programma van de Faculteit EB, klik dan hier op ‘Reserveren Faculteit EB’.

Bent u niet geaffilieerd met een Bachelor of Master programma van de Faculteit EB, klik dan hier op ‘Reserveren Overige’.

Regels omtrent boekingen

De Faculteit Economie en Bedrijfskunde heeft voorrang op het plaatsen van een boeking in het HLT M3.02. FEB onderwijs heeft tot 4 weken vóór een blok (tellend vanaf de maandag) de mogelijkheid om voorrang te krijgen bij het boeken van het HLT voor colleges. In onderstaand overzicht ziet u de onderwijsblokken en deadlines.

Onderwijsblokken Academisch Jaar 2023-2024

Blok Start Einde Boeking wordt definitief
1 Maandag 4 september Vrijdag 27 oktober Maandag 7 augustus
2 Maandag 30 oktober Vrijdag 22 december Maandag 2 oktober
3 Maandag 8 januari Vrijdag 2 februari Maandag 4 december
4 Maandag 5 februari Vrijdag 28 maart Maandag 8 januari
5 Dinsdag 2 april
(maandag 2e paasdag)
Vrijdag 31 mei Maandag 4 maart
6 Maandag 3 juni Vrijdag 28 juni Maandag 6 mei

Het Hybrid Learning Theatre bezichtigen

Wilt u het HLT bezichtigen en de mogelijkheden ter plekke bespreken? Wij verwelkomen u graag. Hiervoor kunt u hieronder een afspraak maken:

Annuleren HLT M3.02

Indien u niet in staat bent om naar de studio te komen dient u de afspraak of het college minimaal 24 uur van te voren te annuleren.

Overige informatie

Het  ‘Hybrid Learning Theatre’ REC B1.03
In REC B1.03 zit een tweede ‘Hybrid Learning Theatre’ gevestigd. Deze studio wordt door diverse faculteiten gebruikt. Voor een impressie van HLT B1.03, zie deze link. Meer informatie omtrent HLT B1.03 kunt u aanvragen via av-roeterseilandcampus-fs@uva.nl

Adres en contact gegevens:

Ruimte REC M3.02
Adres Plantage Muidergracht 12