Hoe maak ik een werkcollege op locatie toegankelijk voor online studenten?

De MeetingOwl – voor een college voor een kleine groep (<9 studenten) waarin interactie tussen studenten belangrijk is

De Meeting Owl is een 360 graden camera met ingebouwde speaker die je kunt koppelen aan een laptop waarmee je inlogt in een Zoomsessie. De camera neemt alle aanwezigen in een collegeruimte in beeld. Wanneer deelnemers spreken, komen zij groter in beeld. Het aansluiten van de MeetingOwl is eenvouding. Doe de stekker in het stopcontact en het USB-snoer in de laptop, start de Zoomsessie en je hybride werkgroep kan beginnen.

Je kunt de MeetingOwl reserveren via de servicedesk van Facility Services: servicedesk-fs@uva.nl, 020-5251403.

De Logitech BRIO – voor een college met een grotere groep studenten

Voor het geven van een werkcollege waarbij maar een klein deel van de studenten aanwezig kan zijn en de overige studenten inloggen in Zoom is er de Logitech BRIO. Dit is een webcam met een goede kwaliteit lens en microfoon die de docent duidelijk in beeld brengt tijdens het college. De aanwezige studenten zijn niet in beeld.

Je kunt de Logitech BRIO reserveren via de servicedesk van Facility Services: servicedesk-fs@uva.nl, 020-5251403.