Blog Piece of cake: peer evaluation made easy

Geschreven door fbraunsdorf
Blog van Bram Kuijken over de Grassroot Piece of cake: peer evaluation made easy. Ik heb voor mijn entrepreneurship onderwijs programma’s een platform laten ontwikkelen, https://www.startupandrunning.nl. Dit is een platform voor studenten die tijdens hun studie (bijv de Minor Entrepreneurship) een startup opzetten. Studenten kunnen een profiel aanmaken voor hun startup, co-founders en startup mentoren vinden. Om een extra feature te laten ontwikkelen had ik budget nodig. Hiervoor heb ik een Grassroot aangevraagd en gekregen. Ik wilde studenten elkaar kunnen laten beoordelen binnen het platform. Ze moesten ‘aandelen’ kunnen verdelen aan alle co-founders. Hierdoor kan ik zien welke teamleden meer ‘waarde’ toevoegt aan de startup. Helaas zijn we nog niet toegekomen aan het bouwen van die feature maar hebben we de Grassroot wel kunnen gebruiken om de noodzakelijke aanpassingen te ontwikkelen die nodig zijn om de feature alsnog door te kunnen voeren (in de nabije toekomst).