Tijdens de corona crisis hebben we allemaal, gewild of ongewild, veel ervaring op gedaan met online onderwijs. Daarbij hebben we ook de voor- en nadelen van online onderwijs ondervonden. Hoe kun je een blended vak ontwerpen? Daar ga je in deze cursus mee aan de slag. Samen met mededocenten leer je hoe je blended onderwijs kunt vormgeven en kunt werken met een actieve en betrokken groep studenten.
Op dit moment staat er geen cursus gepland, wil jij deze cursus graag volgen, laat het ons weten!
Contact TLC
Handig om te weten
Voor wie? |
|
Alle docenten, met name als je zelf onderwijs ontwerpt |
Voorkennis |
|
BKO is een pre, maar niet verplicht |
Gevraagde tijdsinvestering |
|
2 dagdelen van 3 uur en tussendoor toepassen van opgedane kennis in je eigen onderwijspraktijk |
Begeleider |
|
Imber van Dijk (TLC FdR)
Erjo Beitler (TLC Centraal) |
Groepssamenstelling |
|
Minimaal 6, maximaal 12 deelnemers |
Data |
|
Op dit moment staat er geen cursus gepland, wil jij deze cursus graag volgen, laat het ons weten!
Contact TLC |
Kosten |
|
De cursus wordt bekostigd uit centrale gelden, maar aanmelden is niet vrijblijvend.
Als je je aanmeldt gaan we ervan uit dat je meedoet. |
Toelichting programma
Tijdens de cursus ga je aan de slag met het herontwerpen van een (gedeelte van een) vak of cursus. Het is aan te raden om je samen met een collega op te geven voor deze cursus, zodat je samen over de opzet van het vak kunt nadenken. Na afloop van deze cursus kun je identificeren welke online en offline activiteiten bijdragen aan een goed vakontwerp. Je bent bovendien in staat om dat om te zetten naar een onderwijsontwerp.